Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Terchovská dolina mala najlepšiu sezónu

30.05.2012 | Jarmila Horváthová | © 2012 TREND Holding

Dostatok snehu a spoločný marketing priniesli do regiónu o 30 percent viac hostí

Najlepšiu zimnú sezónu za posledné štyri roky malo lyžiarske stredisko Vrátna Free Time Zone. „Počet návštevníkov v porovnaní s minuloročnou sezónou vzrástol o viac ako 30 percent a ubytovacie zariadenia zaznamenali približne päťkrát vyšší počet rezervácií prostredníctvom webovej stránky. Do propagácie sezóny sme pritom vložili cca o 40 percent menej financií ako rok pred tým,” zhodnotil riaditeľ lyžiarskeho strediska Vrátna Free Time Zone Peter Šimčák.

Nárasty počtu návštevníkov o 23 až 25 percent uvádzajú aj ubytovacie zariadenia v Terchovskej doline. Tvorili ich najmä domáci a českí hostia, na ktorých sa zamerala cielená marketingová kampaň od októbra 2011. Pomerne veľký počet hostí navštívilo spoločne propagovanú turistickú oblasť (Terchová, Zázrivá, Vrátna dolina) po prvýkrát.

Úspešnosť sezóny pripisujú poskytovatelia služieb nielen dostatku snehu, ale aj vzájomnej spolupráci. Lyžiarske stredisko, ubytovacie zariadenia, reštaurácie, outdoorové spoločnosti a Považské múzeum sa spojili pred sezónou prvýkrát do nezávislého marketingového zoskupenia a tiež prvýkrát vytvárali produkty aj marketingovú stratégiu spoločne. Spoločný marketing bol zameraný nie na jednotlivé zariadenia, ale na turistickú oblasť a to, čo ako celok ponúka.

„Hostia postupne objavovali aj ďalšie, doteraz u nás menej známe, mimolyžiarske aktivity – večerné snežnicové pochody so sprievodcom, školu výroby syrového korbáčika alebo školu ľudového tanca. V budúcnosti chceme ponuku doplnkových služieb ešte viac posilňovať,” uviedol Peter Chrapčiak, jeden z projektových manažérov kampane.

Turistická oblasť mala pre celú sezónu v ponuke viacero druhov pobytových balíkov a najväčší záujem bol o týždňové balíky. „Ochota spolupracovať, včasná príprava na hlavnú turistickú sezónu, snaha ponúkať nové zážitky pre hosťa a ochota finančne sa podieľať na financovaní spoločnej kampane destinácie je jednou z prvých lastovičiek na Slovensku, ktoré prinášajú reálne výsledky,” konštatuje Petra Tomášová, poradkyňa pre destinačný manažment a marketing, ktorá s partnermi počas projektu zimnej sezóny spolupracovala.

Zdroj: Foto - Jarmila Horváthová

Ilustračné foto – Archív

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0 Diskusia

Diskusia (0 reakcií)

Nástroje

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0 Diskusia